Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 13 april 2008

Av Denise Julietta - 13 april 2008 21:46

Hejsan! Imorse vaknade jag till och från i några timmar, igen. Händer aldrig annars, varför just nu? Klev upp när jag vaknade av att mamma stängde dörren in till mitt rum och fikade. Mamma ville ha med mig på IKEA, men jag ville inte, hade lite ont i huvuder efter igår. Till slut följde jag med henne i alla fall, vi satt i typ 3-4 timmar och planerade köket som vi ska renovera här framöver. När vi var klara där gick vi på apoteket innan vi åkte hem. Jag fick laga mat eftersom jag ville ha köttfärssoppa och mamma inte vet hur man gör det. Till det blev det vitlöksbaguetter, mums! Sedan satte jag mig vid datorn ett tag och kollade läget innan det va top model på tvn. Jag har nyss kommit upp ur ett långt, varmt, skönt bad. Nu blir det väl tvn innom kort och sedan sova så jag orkar med skolan imorrn. Take care!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 13 april 2008 01:06

Hejsan! Sist jag skrev var i onsdags, och just nu har jag inte så jävla lätt att minnas allt jag gjort men, jag gör ett försök.


I torsdags så va jag på skolan, gick finemang, va tillochmed med på gympan. Jag kicki och carro åkte hem till mig på lunchen och käkade och så, åkte ner till skolan lagom till idrotten, som va skitjobbig men ganska rolig. Åkte till stallet efter skolan och red ut med anna och ange. (Det mest pinsamma jag någonsin har varit med om på HR hände också på idrotten, men det är ingenting man skriver om här.)


Igår (fredag) så hade vi ingen näringslära och började senare, så vi hade bara svenska och engelska. Jag hade jättesvårt för att koncentrera mig hela dan så jag satt mest och flummade. Åkte hem till pappa, packade och käkade och fick skjuss till mamma efter skolan. Spelade vem vill bli miljonär med mamma och micke innan jag gick på konsum med tessi och sedan hem och såg på film innan jag somnade.


Idag så väckte mamma mig efter att jag vaknat och somnat om vartannat i typ 3 timmar. Jag smsade med tjejerna och bestämade att vi skulle till stallet. Åkte ner till stan en timme för tidigt, som vanligt, så jag gick till IP ett tag för kerstin jobbade. Tog bussen kvart över 1 till bjärme, ange klev på i bergsåker och anna i silje. Vi longerade Hugur och Prinsen och tömkörde Katla, kul. Mamma kom och hämtade oss och så åkte jag och hon hem och käkade innan jag åkte med malin, tessi, tommy och johan till hassela och hämtade malin. Sedan åkte vi tillbaka till stan och drack lite alkohol hemma hos malin. Hade kul och körde ölspel innan malin och malin däckade i sängen så jag och tessi fick skjuss hem av snälla johan. Nu ska jag snart sova, känner att ögonlocken börjar bli lite tunga. Sov sött därute!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards