Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 5 april 2008

5/4

Av Denise Julietta - 5 april 2008 12:18

Hejsan! är så jävla trött nu, va länge sen jag va ute och hade så trevligt som jag hade igår. Det kom nå folk och plockade upp mig strax efter jag hade bloggat klart, så jag åkte med dom till matfors där det va fest i någon lokal. träffade en massa folk jag inte sett på länge och så kom brorshan dit ett tag, boxade lite på han för att han inte kunde komma på min födelsedag, men han skulle titta upp någon annan dag sa han :) när alla skulle dra hem så kom polisen, stackars myran som hade hyrt lokalen, för dom som hade gjort att polisen kom dit hade inte ens fått komma in på festen. jag stog i ett annat rum och snackade med en kille, och så såg jag att mammas kompis hade kommit dit med polisen, då sprang jag och gömde mig, så jävla pinsamt om hon hade sett mig! jag fick skjuss hem runt 2-3 på natten nån gång, för jag orkade inte åka på max med dom andra.. somnade typ på en gång för jag va så trött.


sen jag vaknade idag har jag bara legat i soffan och sett på tv, men solen lyser in i vardagsrummet så jag orkar inte ligga där inne, så nu sitter jag nere på mitt rum i mörkret och softar.. ska försöka gå ut och få lite luft sedan. skriver mer när jag orkar


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards