Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 15 april 2008

Av Denise Julietta - 15 april 2008 22:33

God kväll mina läsare. Nu sitter jag här igen som vanligt runt den här tiden innan jag ska gå och lägga mig och tänkte berätta vad jag har gjort idag, för det är ju det enda jag skriver om nuför tiden.


Dagen började med att jag inte orkade kliva upp när klockan ringde, låg och snoozade i typ lite mer än en halvtimme. Kom försent till skolan, men det gjorde inte så mycket, för jag hann nästan jobba med det jag skulle endå. Hann typ lika mycket som alltid på företagsekonomin, det vill säga inte mycket. När vi slutade där gick jag och carro till altinska och hämtade min bok och sedan tillbaka till hb för att ha svenska, för mig gick det trögt, vettefan varför jag har svårt med svenska nuförtiden. Sedan hade vi lunch så jag och kicki åkte hem till mig och käkade lunch, då plingade det på dörren och så va det någon som höll för kikghålet. Jag dum som jag är gjorde bort mig totalt genom att skrika "vem är det?" även livrädd! När jag öppnade va det mickes kompis patrik. Så jag släppte in honom och han hittade en biltidning tills micke kom hem. Jag och kickan drog ner på stan igen och kom typ 20 minuter försent till storkök, lasse va inte så glad men han lugnade ner sig. Sedan va det engelska, satt och läste igenom gamla nationella uppsatser, för vi ska skriva sådana på torsdag, jag vill verkligen inte! Fick sluta lite tidigare så jag gick upp till statiol bergsgatan och mötte diana, åkte med henne till mittuniversitet och sedan till stallet. Prinsen hade lekt gris och rullat sig i leran, jävla häst! Tog typ ett år att borsta honom. Sedan så tog jag och Diana en sväng, hon gick med Bullen och jag red. Hatar den här årstiden, det är bara lervälling på ridbanan så man kan inte rida där. Åkte med Diana till nacksta sedan och tog bussen hem därifrån, gick och köpte kebab till middag och tog sedan en dusch innan jag gick till Tessi. Vi tog en sväng först till ICA och sedan gick vi en sväng innan vi satte oss på gungorna och pratade tills det blev för kallt och vi gick hem till mig. Vi satt vid datorn och tessi gjorde en jättecool bild på henne och mig, hon är verkligen grymm på det! Hon drog hem för ett tag sedan så jag har fikat och snackat med mamma lite. Nu ska jag tvätta bort sminket innan Navy CIS börjar och sedan är det CSI. Imorrn är det restaurangen, god mat ska vi göra! Vad får ni veta imorrn om ni är intresserade. Natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards