Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 april 2008

7/4

Av Denise Julietta - 7 april 2008 20:57

Hejsan! Jag försökte plugga i ca. 15 minuter, men eftersom jag inte vet hur man gör så var jag tvungen att ta ett break och skriva lite här istället. Min dag har varit som alla andra dagar med min galna klass, kanske lite mer crazy än vanligt då. Jag åkte med Kerstin till skolan imorse eftersom jag började sent, hade projekt och företagande, som vi som vanligt inte jobbade på utan bara snacka om helgen som varit. När vi slutade där utan att jag ens tagit upp pennan och skrivit något så gick vi ner på stan där jag köpte mig ett paraply och så käkade vi på donken, jag fick inte ens i mig en hel kycklingbörjare för jag var inte ett dugg sugen på mat. Sedan gick jag och Malin upp på altinska där lärarna va mer tokiga än vanligt, dom sjöng och drog skämt, fan vad jag och malin skrattade! Lasse skojjade även om att en mopedolycka med 10 döda som malin och martin trodde på, det va så jävla kul, vilka blondiner! Sedan hade vi engelska, satt mest och gjorde det vi inte skulle, men lite gjorde jag i alla fall. Karl-Magnus fick verkligen nog efter att lite mer än halva lektionen hade gått och skrek åt oss att hålla käften innan han blev förbannad (!) som att han inte var det redan? När lektionen var slut kom hon som håller i sesamprojektet och hämtade våra frågor till Olle Wallner som ska komma och ha "fråga olle" på våran skola! Så jävla nice, han är ju typ bäst och vi ska få se han live! Jag skrev ner världens dummaste fråga som dom sa åt mig att skriva, jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev. Sedan drog jag ner till navet och tog bussen till bergsåker och sedan skolbussen hem, våran bagerilärare är nämligen i USA så vi hade ingen sån kurs idag. Jag käkade middag när jag kom hem och sedan åkte jag och pappa och hämtade ut min säkerhetsväst som jag fick i födelsedagspresent. Efter det åkte vi till BC och sedan på media marked innan vi åkte och köpte fika och sedan hem för per och carro skulle komma. Vi fikade med dom och sedan så hjälpte per pappa och jag och carro kikade på tv, när dom åkte hem så gick jag ner hit och lodade ett tag innan jag försökte plugga, som jag ju har skrivit hur bra det gick. Nu ska jag göra ett nytt försök och sedan sova. Natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards