Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 6 april 2008

6/4

Av Denise Julietta - 6 april 2008 22:53

Gokväll!


Imorse så ringde min väckarklocka klockan 11, och jag ville verkligen sova ett tag till! Men jag ringde pappa och sedan klev jag upp och fikade och klädde på mig och fick springa till 12 bussen. Jag åkte till bergsåker, där pappa inte va så jag började gå töva vägen, när jag kom till kyrkbacken kom pappa och plockade upp mig och skjussade mig till stallet. Jag och anna tog in hästarna och hon fick lära sig sela och prinsen va helt galen. När vi kom iväg vart hästarna i alla fall lugna och va jättesnälla, anna var verkligen en hejjare på att köra häst fast det va första gången. när vi kom tillbaka så borstade jag prinsen länge, vilket inte va så poppis från hans sida, han bara jävlades med mig hela tiden! men sedan när han fick komma ut blev han glad. när pappa kom och hämtade mig så åkte vi en sväng förbi IP och hälsade på kerstin, kenzo verkligen älskar fotboll och ville vara med och spela, hehe! när vi kom hem tog jag mig lite fika och läste tidningen och satt vid datorn innan jag började laga mat och käkade när kerstin kom hem. sedan satte jag mig vid datorn ett tag innan jag fick ett ryck och började städa mitt rum, röjde bort alla vinterkläder, slalomskidor, pjäxor och annat tjaffs, skönt att få lite plats i hallen äntligen. sedan kom carro, per och pers pappa sverker hit, dom skulle göra nåt med bastun, så jag fikade med dom och sådär. fick hjälp med budget uppgiften, men jag fattade endå ingenting. när dom åkte hem så städade jag till på toan och sedan jag va klar med det har jag suttit här och snackat med en snygging. nu ska jag hänga tvätt och sova om ett tag, natti!


Love/DeniseN

6/4

Av Denise Julietta - 6 april 2008 01:44

Hejsan! Det blir ett inlägg om min kväll innan jag går och myser med kudden. När jag hade bloggat sist så skrev Takela och frågade om jag ville hänga med och kolla på film och umgås med tjejerna ikväll, och såklart ville jag det. Jag ringde kerstin och mamma och fixade skjuss och vart jag skulle sova och sedan hoppade jag i duschen och sminkade mig. När kerstin kom hem så åkte vi till mamma och hämtade min cykel och sedan och köpte mat innan hon släppte av mig hos Takela. Vi har sett på 2 filmer, käkat chirre och godis och snackat om allt mellan himmel och jord. Jättetrevligt hade vi och jag har saknat flickorna så mycket. Vid halv 1 så drog jag, siri och alicia därifrån, siri vek av åt sitt håll först och efter ett tag så stack alicia åt sitt håll så jag slog igång musik och trampade hemåt, va hemma på typ 15 minuter tror jag, det är bra för att vara mig från södermalm till skönsmon. När jag kom hem så va jag stelfrusen men nu har jag tinat upp och insett att jag har glömt massa saker jag behöver hos pappa. nu ska jag strax gå och sova, ska försöka att inte sitta uppe hela natten eftersom jag ska vara uppe i stallet klockan 1 imorgon och följa med anna när hon kör katla för första gången. ha det fint mina läsare!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards