Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Denise Julietta - 27 januari 2008 01:42

Jag älskar gamla låtar i ny fräsh rmx, hur många gånger har man inte hört den här på Rix FM på lördagskvällarna, nu ännu och bättre!

Av Denise Julietta - 27 januari 2008 01:24

Hejsan! Nu sitter man här igen, det va dött på stan ikväll, vad har hänt med sundsvall? I alla fall, idag så har jag inte gjort särskillt mycket, somnade tidigt för en gångs skull igår så jag vaknade runt 10 idag, då plockade jag ihop mina saker och plockade ihop lite på rummet och tvättade kläder. Sedan åkte pappa och kerstin iväg och gjorde lite stuff så jag spelade NFS underground, jag är fan rätt grym på det endå. Sedan kom pappa och kerstin hem så jag försökte lära pappa att spela lite, men farmor kom så han hann bara köra ett halvt lopp. Han är inte lika grym som jag, men jag har hört att det finns tv-spels talanger sedan jag och min syster var små, så jag ska försöka locka fram dom någon dag ;) Jag fikade med pappa och farmor och sedan spelade jag lite till innan carro och per dök upp, så carro spelade lite med mig och så fika dom, jag orkade inte fika en gång till. Sedan så fick jag åka med p&c till mamma, där så kikade jag lite tv och kikade på datorn lite innan carro ringde och sa att dom skulle komma och hämta mig så jag slängde mig i duschen och fixade mig och sedan åkte jag med dom till bredsand, köpte en kebab på vägen, rolig snubbe där, haha! Sen åkte vi upp till dom och såg på I am legend, bra film! Och sedan spelade vi buzz, jag vann! såklart, för jag är bäst! Jag tog kvart i 11 bussen hem och ringde dennis, snackade med han i 1½ timme, sötnosen min! När jag hade lagt på så ringde bror och tyckte att jag hade pratat i telefon alledes för länge och undrade om jag ville hänga med och käka på max, så det gjorde jag. Syrran ringde 2 minuter senare och tyckte också att jag hade pratat länge i telefon, hon ville höra så att jag kom hem riktigt. Jag bytte om och sprang ner till tommy, åkte med han till max och kollade om det va nå folk ute. Lyssnade på polisradion och letade efter något kul, men dom sa ingenting typ, det dom sa verkade inte stämma. Han skjussade nyss hem mig och jag satte mig här när jag kom hem, nu ska jag gå och sova, Natti!!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards