Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 2 januari 2008

2/1

Av Denise Julietta - 2 januari 2008 20:57

Hejsan!


Idag har jag inte gjort så himla mycket.. men endå är klockan 9 och känns desto mer.. när jag vaknade klev jag upp och käkade frukost och drog på mig ridkläderna på en gång och jag och mamma åkte till kovland.. på vägen svängade vi in på king's och kollade lite, jag hittade några saker som jag ville ha, men min plånbok va för liten :( som vanligt! väl uppe i kovland så gjorde jag iordning prinsen och gick ner till ridbanan, mamma skulle ut och knäppa kort, så vi följde med ut och gick istället.. fjant prinsen skyggade som vanligt för postlådor och soptunnor och kollade på allt som rörde sig :p han va antingen väldigt pigg eller sur idag, för när jag hade travat från mamma och skulle trava tillbaka till henne igen, då sätter hästfan iväg i sken och bockar sig hela vägen :P det är ju tur man har ridit en bockexpert, adel gjorde alltid allt för att kasta av mig! :P när vi kom tillbaka till ridbanan så red jag där ett tag och sedan lyckades jag övertala mamma att skritta av prinsen, hon såg aningen spänd ut från början, men jag vet att hon tycker det är kul igentligen :P jag mockade och mamma fick hjälpa till med fodringen och sedan åkte vi hem, påvägen svängade vi in på grafströms, men jag hittade ingenting jag sökte efter.. :/ får väl åka på hööks på fredag när jag endå har en massa andra ärenden att uträtta.. hemma så bytte jag om och lagade mat, tänkte att mamma skulle få slippa för en gång skull.. vart gosoppa! :D efter maten satt jag vid datorn och lodade ett tag och sedan tog jag en dusch och nu ska jag se på filmen som redan har börjat på tv:n, den lär ska vara bra har jag hört.. ha det bra!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards