Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Denise Julietta - 22 januari 2008 22:00

Jag orkar inte mer. Snälla lös mina problem!

Mina krafter är snart slut, och jag vet inte hur jag ska fylla på med nya. Kan man inte bara få gå i ide i sisådär 1 vecka så kanske jag är tillbaka på spåret sedan? Jag känner mig tom, alla skratt är bara ett sätt att försöka bygga upp ett tomt förråd. Ingenting hjälper, jag känner ingen glädje, bara medans jag skrattar. Ge livet en mening, inte bara hårt arbete som kommer löna sig först om flera år, jag vill leva nu också! Jag lever inte, jag bara existerar.


Ge mig sommar och sol, ge mig livsgnista. Allting att se fram emot är så långt borta- pool, bastu, mysa på altan. Jag vet att det kommer bli underbart, men kan inte livet vara underbart också på vintern? Jag är vinterdeppig och hatar det! 2008- det året jag tror allt kommer att bli bra, men har inte det året redan börjat?

Av Denise Julietta - 22 januari 2008 21:36

Hejsan! Om jag va trött igår när jag skrev så är jag, om det är möjligt, ännu tröttare idag! Lyckades inte sova särskillt mycket i natt heller. Jobbigt! Och jobbig dag idag med. Klev upp runt 7 imorse, efter 1 timmes snoozning som vanligt, kastade i mig lite frukost och hoppade i kläderna, jag måste ha varit världens sunkigaste människa idag! Men iofs, det brukar jag vara ofta nu, men orka bry sig, jag är trött! Myskläder rätt igenom och inge smink och ingen frisyr, jag vill ha min mössa att gömma mig under! I alla fall så tog jag skolbussen i morse och träffade jonatan, han va typ lika trött som mig tror jag, vi satt typ tysta hela vägen till bergsåker. I bergsåker mötte vi ange på busshållplatsen och åkte in till stan, jag klev av vid polisstationen och trodde att jag skulle kunna springa upp för isbacken och samtidigt prata i telefon. Det slutade med att jag drog fetvurpan och carro, som jag pratade med i telefon, skrattade åt mig. Jag tog mig upp i alla fall till slut och skrattade som en tok med carro, vi sprang till salen, som jag inte trodde vi skulle hitta, men med hjälp av carros kompis så hittade vi dit. Pinsamt att vi hade lektion med en massa folk från andra program med tanke på min utstyrsel för dagen. Vi fick gå tidigare för att gå till vårshowen, som jag tycker var riktigt bra i år, med vissa undantag. Man undrar varför vissa har valt estet när dom är lika musikaliska som mig, nästan. När den va slut så gick jag och killarna ner till donken och köpte käk som vi åt på altinska, och som vanligt kunde vi inte låta bli att leka :P Sedan blev det till att rusa tillbaka till HB för lektion, helt onödigt att vi ska vara där! Hade lika gärna kunna vara på altinska, men det tycker inte lasse tydligen. Jag höll på att svimma och spy på lektionen, men som tur va så klarade jag mig ifrån det och fick sluta tidigare. Sedan till altinska igen och hade engelska, Karl-magnus berättade en historia ur sitt liv som utspelade sig när han gick på gymnasiet, (och han är typ född på stenåldern så det va länge sen) för att göra en lång historia kort så varade den i en halvtimme, haha! men det va kul ;) Stackars hunden som fick en vinflaska i huvudet och aldrig skällde igen.. :P När vi slutade där så gick vi ner och tog en rök och tävlade vem av killarna som va snabbast med en tjej på ryggen! Haha! Sedan va det alkoholhantering, nu är den lektionen inte lika kul längre tror jag, men den är endå kanske kulast. Vi har börjat med alkohol-lagen, snacka om jobbigt! Slutade runt halv 4, min buss gick halv 5, så jag fick roa mig på egen hand eftersom alla försvann snabbt som ögat från skolan. Jag gick runt lite och kollade och sedan satte jag mig och kollade på folk, inte lika roligt ensam som när man är med någon.. Sedan gick jag och köpte mig lite fika och väntade på bussen, åkte till kovland och fikade :) Fick skjuss till anki från bussen av någon snäll granne, tack! jag red och fixade i stallet och sedan kom pappa och hämtade mig, åkte hem och käkade lite och läste tidningen och pratade med mamma och syrran i telefon. Nu ska jag försöka tränga mig ner i sängen där kenzo ligger och snarkar och kolla på film tror jag.. hej då!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards