Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Denise Julietta - 10 januari 2008 22:35

Mördamördamörda! VAAAAFAAAAAN! Ge fan!


Förutom att jag är förbannad så har jag ont i min handled och min fotled eftersom prisen tänkte skena förut, men det va fel människa hanförsökte det med, jag hängde mig fast i tyglarna. Och resultatet fick ni ju just läsa. Jävla skitkväll! FUCK FUCK FUCK! Ge mig lite medvind för fan!

Av Denise Julietta - 10 januari 2008 22:22

Mimikry, med Hjalle och Heavy om ni kommer ihåg dom från slutet på 90-talet då dom va som mest kända. Min systers musiksmak igentligen, men jag blev frälst på nyår när hon spelade den för mig.

Av Denise Julietta - 10 januari 2008 21:59

Hejsan, dags för lite bloggande om dagen kanske? Imorse tänkte jag inte kliva upp, jag orkade inte! Men till slut kom jag på att jag inte hade något att göra hemma endå. Så jag klev upp och stressade inte en sekund, jag va redan sen till skolan endå. Sminkade mig och käkade frukost och sedan åkte jag ner till skolan. Hade naturkunskap första lektionen och verkar inte ha missat särskillt mycket fast jag va så sen, hann göra klart arbetsbladet och snacka massa skit. När den lektionen va slut så drog vi till åkersvik och hade bild, jag hade betygsamtal med läraren och han sa att jag låg på G/VG nivå, konstigt eftersom jag har 65% frånvaro. Alla som hade mycket frånvaro låg på G/VG nivå och dom som hade lite frånvaro låg på G, konstigt det där. Jag ska fan gå på lektionerna och fota lite och ge korten till stefan så jag får VG, skulle fan va nice eftersom jag hatar bild. Jag, Sandra och Robin drog och käkade i mitten av lektionen, va äckelmat så det blev sallad och macka, det funkade bra det också. Vi fick sluta lika tidigt som dom som inte hade tagit någon rast, tji fick dom. Jag och sandra gick till omklädningsrummet eftersom vi redan hade käkat lunch och poppade musik på min mobil och hetsade lite och jag försökte plugga. Sedan åkte mina papper på golvet, vilket jag insåg på vägen till kovland senare när jag skulle plugga mera, hoppas jag klarar provet imorrn endå. Vi hade en grymmt rolig lek på idrotten, typ kurragömma. Man skulle gömma sig bakom saker så dom som va "kungar" inte såg en och så skulle man ta "skatter" och springa tillbaka med. Jag tog 2 skatter, jag är bäst! Sandra tog på sig min tröja, och robin blev lurad! Kung ju! Efter idrotten så gick jag ner på stan med Sandra och Micka och köpte lite mellanmål och sedan följde jag med dom när dom skulle dricka kaffe innan jag tog bussen till kovland. Gick upp till stallet och mockade och fodrade och red. Naturligtvis så hann jag inte klart i tid, som vanligt, men Anki va snäll och sa att hon skulle fixa det. Mamma körde rally hem eftersom hon va stressad, haha! Hon hade tokhetsen på dom andra som körde sakta, jag är inte den enda i min familj som har bly i skorna kan jag lova, det har jag fått efter henne. Väl hemma tog jag en dusch och lite käk, va gott att få i sig lite mat. Och eftersom jag har blivit lite nyttigare så vart det vatten till maten och för att bota sötsuget en pralin i mörk choklad med ingefära smak som jag fick av pappa och kerstin i julklapp. Efter jag hade käkat så vart det kärringvarning, jag såg på antikrundan, seriöst så tycker jag faktiskt om det programmet, det har jag gjort sedan jag var liten. Syrran ringde mig när det nästan va slut, och vi pratade i 40 minuter, min syster är så go! Vi bråkade jämt som små, men nu har vi kommit nära varandra och jag vill alltid ha så bra kontakt som vi har fått! Jag älskar dig, jag vet att du läser det här! När vi hade surrat klart så gick jag och tog mig lite fika och nu sitter jag och lyssnar på mimikry. Bra texter! Jag är fullproppad med åsikter, precis som halva min släkt också är, så det är inte konstigt att jag tycker om musik med mening. Ska lägga upp en som jag tycker om ifall jag hittar den på jutub. Ska göra det sen ska jag försöka sössa, kanske går bättre om man går och lägger sig tidigare. Jag som ALLTID har haft lätt för att somna, nu har jag inte haft det på typ 2 veckor, hjälp mig någon? Ha en fortsatt bra kväll/natt.


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards