Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 3 januari 2008

3/1

Av Denise Julietta - 3 januari 2008 23:51

Hejsan! Ska väl blogga några ord om min obetydliga dag då.. vaknade av att mamma kom in och väckte mig för hon skulle damsuga, jag har berättat för henne om hur jävla sur jag blir när dom damsuger hemma hos pappa när jag sover, så hon var smart nog att inte riskera samma sak.. men tur att hennes damsugare låter minde än monstret i garaget hos pappa, så det va inte lika jobbigt :D jag kom ur sängen efter ett tag och tog mig lite fika, satte mig vid datorn och jävlades med java, som gör att inget spel funkade på min dator.. tog bort nyaste versionen och vips, allting funkade :D är det inte meningen att nyaste versionen ska få allt att funka bättre? :S när det äntligen va fixat så spelade jag lite spel och fastnade där i flera timmar, ja ja, jag ÄR nörd, jag har sagt det förut och jag säger det igen! jag kom på att jag ville sola så jag ringde mamma och hörde om det gick bra, och det gjorde det, jag skulle också ta blodsockerprov så jag fick inte käka middag, men det gjorde mig ingenting.. tog halv 9 bussen ner till stan och sedan upp på sjukhuset.. va grymmt skönt att sola vill jag lova! :D och jag blev ganska brun, förut blev jag aldrig det, men verkar ha fått lättare för det, och det tackar vi inte nej till ;) när jag hade solat klart gick jag upp och tog testet och sedan satte jag mig och läste tidningen.. och jag blev inte lite förvånad när jag läste att sebbe hade blivit pappa :D grattis vännen! så jävla synd att jag inte har hans nya nummer så jag kan ringa och gratta :( men jag kan ju inte annat än att skratta lite för mig själv, vad har hänt med mina ex? nu har sebbe blivit pappa och mattias blir det snart :P vem står näst på tur? det brukar ju vara 3 åt gången.. när mamma slutade så åkte vi hem och jag käkade middag, ganska motvilligt, och sedan fick jag ont i magen :( tog en dusch efter maten och satte mig sedan här och bloggade.. nu ska jag gå och ta hand om min kropp lite efter solningen så jag inte blir torr som ett russin och sedan ska jag bädda sängen och gå och lägga mig, ska upp tidigt imorrn, vill inte!! ska till bc imorrn också, men ingen verkar orka kliva upp tidigt och åka dit, så jag får väl gå själv.. men kanske är ganska skönt också, det jag ska köpa behöver jag inget smakråd för.. ha det bra alla snygga och icke snygga snokare! natti!!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards