Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 4 januari 2008

4/1

Av Denise Julietta - 4 januari 2008 19:47

Hejsan!!

 Nu kanske man ska få någon ro för idag då? jag är seriöst skittrött! jag har som ny som läser kanske förstått mest legat hemma hela lovet, och jag klagar faktiskt inte, jag har mått skitdåligt, och gör det lite fortfarande. och vad har jag gjort idag då? jo, imorse klev jag upp FÖR tidigt! typ 8 klev jag ut sängen, fikade och gjorde mig klar.. tog bussen ner på stan och uträttade ett ärende och sedan tog jag bussen till BC. jag kom dit innan allt öppnade så jag gick och köpte mig en dricka på willys och sedan var klockan äntligen 10. drog en sväng på Hööks och köpte mig ett par till ridbyxor, kunde behövas kände jag, köpte även ett par stallvantar, jättesköna! när jag va klar där så gick jag till BC och kollade runt lite, provade byxor och hittade inte ett enda , INTE ETT ENDA, par som satt bra :( jag provade säkert 15 par :S det är skandal, jag är faktiskt inte den enda i världen som har korta tjocka ben, endå är det ingen som gör byxor som passar! sedan shoppade lite sminksaker som behövdes och halv 12 åkte jag hem.. Väl hemma så kollade jag upp busstiderna till kovland, hittade rätt buss och fixade lite och packade mina saker och åkte ner till stan, träffade linnea på bussen, kul! längsen sist.. bytte buss nere i stan och åkte till stallet.. va svinkallt att gå i blåsten från hållplatsen! fixade lite och sedan tränade vi volter tills båda två var svettiga! haha, jag måste ha gjort det bra, prinsen blir aldrig svettig! mamma kom och hämtade mig vid halv 6, åkte hem och hon lagade middag och jag duschade.. va smaskensmidda- lax, potatis och vitlöksås :D efter middagen så satte jag mig här och kollade runt lite och sedan drog jag på affären och köpte lite päronhalver och vaniljkräm, mamma ska göra toscapäron sen(men hon tror att jag ska göra dom :P) me love!!!


Nu börjar CSI, så jag måste springa! ha en bra fredagskväll, varesig ni gör som mig och ligger hemma och kollar på tv eller om ni är ute och partajar! :)


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards