Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Denise Julietta - 15 januari 2008 23:40

Hejsan!


Jag sitter och funderar, varför är vissa saker så svåra att prata om? Jag vill, men vågar inte. Vågar jag, vågar inte den jag pratar med. Skippa tabun! Jag orkar inge mer, fast i och för sig, ingenting blir bättre av att snacka, det kommer alltid att finnas där. Dennis, tack för att du finns där, du gör mig glad!


Idag har varit en bra dag, men jag borde ha haft en dragkedja på munnen så jag hade kunnat hålla igen den. Efter skolan åkte jag till ange, fick middag hos dom och sedan såg vi på en film, den va ganska bra tror jag, men jag sov igenom minst halva :P trött! åkte hem med kerstin runt 20 över 8, tog en fika och läste lite engelska och såg sedan på house. kenzo låg och sov i soffan med mig och nu ligger han i min säng, sötnosen! jag sitter och snackar med dennis och är allmänt jättetrött, men orkar inte fixa allt jag ska göra innan jag går och lägger mig, måste samla kraft först. imorrn har vi restaurangen, så kom för guds skull dit och ät fisk! jag, doris och amanda är grymma kockar under utbildning, så jag lovar en smakupplevelse utöver det vanliga (eller inte).


See ya then!

Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards