Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Denise Julietta - 23 januari 2008 20:16

Hej igen! Måste bara berätta om min supersöta hund! Han är lite speciell.. Han kom nyss ner på mitt rum och kollade läget, då började jag plocka bort alla saker som låg på min säng och kenzo vände och gick ut ur mitt rum. När jag lyfte på täcket och sa "kom då" då tog han sats och hoppade genom halva rummet upp på min säng och så fick jag bädda ner honom under täcket. Hehe, sötnos!

Av Denise Julietta - 23 januari 2008 19:25

Hejsan! Nu sitter man här igen, sliten som ett par gamla jeans och ont i magen. Har haft kök idag på skolan, kul kul! Dagen började med att stå och frysa på busshållplatsen som vanligt och sedan inne i stan så fick jag sms från kicki som kom med bussen precis efter mig så jag väntade in henne och sedan kilade vi upp till skolan. Det va ingen i gruppen som hade fiskspisen som va på skolan, så jag fick hoppa in och göra det. Lasse tog bort alla rätter förutom en så jag skulle hinna med mig, jag hade lätt klarat av att göra två rätter. Allting flöt på finemang, och min halstrade gravlax va riktigt populär, kul för den är jättegod! Och för första gången i mitt liv har jag tyckt om någonting som är stuvat, dillstuvad potatis, som va till min lax. Jag satt mest och snackade för vi hade ganska lite gäster, hjälpte amanda lite med hennes grejjer och snackade om livet med henne. Vännen, jag vill kunna göra mer för dig än jag kan, hoppas allting kommer lösa sig nu. När det var dags för att vi skulle äta så samlade sig klassen som gamar runt spisarna, sällan! Jag käkade lax och till efterrätt likörmarinerade kiwi, som va lika gott som vanligt, smakade kanske lite väl mycket sprit. När vi började igen så städade vi snabbare än någonsin och utan gnäll (!) vissa gjorde ju inte så mycket, men det kanske är jobbigt att jobba med den där kroppshyddan att dra runt på. Eller med ett litet brännsår på handen, det hade ju jag också? inte sprang jag runt och gjorde ingenting bara för det. Det är ju tur att resten av klassen ställer upp. Vi fick sluta runt 2 så då gick jag upp och satte mig med dom som skulle skriva prov innan jag kilade till bussen. Jobbigaste bussresan någonsin! Busschaffören körde typ 30 och sedan stog den still typ 10 minuter på en busshållplats, snacka om att jag vart stressad, jag skulle nämligen byta buss! När bussen stannade vid travbanan och skulle släppa in typ 100000 pers så fick jag ännu mer panik och klev av och sprang ner till bergsåker, SYND att jag inte hade behövt göra det eftersom våran buss va försenad, fan va arg jag blev! Sedan hade jag jättejobbig hosta i flera timmar, bra kondis! När jag kom hem gjorde kerstin käk och vi åt och jag försökte plugga lite, lönlöst eftersom jag heter denise näslund och inte vet hur man pluggar hemma. Satte mig vid datorn ett tag och kollade runt lite och sedan åkte jag och kerstin på konsum och köpte dricka och godis, och så när vi kom hem så spelade jag och hon yatsy och åt godis och drack dricka. Jag vann två gånger och hon en gång, jag är bäst! :P nu sitter jag här igen, och hoppas på att det finns varmvatten så jag kan ta mig en varm dusch snart, kan behövas! Skulle vilja bada, men det får bli hemma hos mamma där det finns massa varmvatten! Inatt ska jag drömma om att det ska bli varmt så isen smälter och hoppas på att jag är en sanndrömare, det är inge kul ute nu för man kan inte gå nästan och inte rida, jag som ska rida 5 ggr nästa vecka. Nu ska ju ange börja rida hugur också så jag får sällskap, ska bli hur mys som helst! Imorrn ska vi också rida, får se hur det går.. Nu ska jag kila vidare, hej då!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards