Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 9 januari 2008

9/1

Av Denise Julietta - 9 januari 2008 21:08

Hejsan! Tänkte blogga lite samtidigt som jag ser på grammisgalan, vi får se hur det går. Ja, jag skrev ju ingenting igår, eller jo det gjorde jag men ingenting om det min blogg ska handla om- mitt enormt ointressanta liv. Va på skolan, hade ganska kul faktiskt, min klass kan vara helt sjuk ibland, vi sköt papper genom sugrör på varandra på lunchen. Moget va? Sen hände det lite mer roliga saker också. Jag gick hem och skippade sista lektionen, mådde inge bra. När ska jag börja må bra igen? Satt mest vid datorn och låg i sängen och kollade på tv hela kvällen. Åkte ut till töva med mamma när hon slutade jobba och hämtade lite saker. Försökte sova när jag kom hem, men det gick inge vidare.


Idag så har vi haft restaurangen på skolan, hade inte särskillt mycket att göra, jag satt mest på gallret under arbetsbänken och kollade på dom andra när dom gjorde tappra försök att få till sina tallrikar och köksmästaren robin för dagen skrek på dom till slut för att dom aldrig blev klara! haha! våran mat vart typ helt perfekt, bland det godaste jag ätit på länge! Ena rätten va fläskfilé med klyftpotatis och det andra va lövbiff med hasselbackspotatis, MUMS! jag åt kallkökets väääldigt goda hallon sorbe till efterrätt, fan va god mat vi fick idag! När vi slutade så gick jag ner på stan med Amanda och Patricia och satte oss och kollade på folk och snackade. Kvart över 3 så åkte jag till kovland. Jag klippte manen och svansen på Prinsen, slet i stallet och red i snöstormen, kan det bli bättre? Ja, verkligen! Ridningen gick jättebra endå, han är helt underbar hästen! Mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem och jag tog en dusch och käkade middag och knaprade alvedon för min jävla huvudvärk. Efter maten la jag mig i sängen och skulle plugga, men nu sitter jag och pratar med en person som jag hällre pratar med än pluggar näringslära! Nu ska jag vara lite social, och sedan ska jag försöka sova. Natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards