Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

28/2

Av Denise Julietta - 28 februari 2008 19:52

Hejsan! Nu står jag i tvättstugan (!) och skriver blogg. Det är faktiskt så att jag hade datorn i köket förut och så ställde jag den här när jag skulle duka och så fastande jag här när jag skulle kolla en sak och insåg att det va skönt att stå och skriva. Dennis spelar gitarr live för mig över msn, men vägrar spela någon låt jag tycker om, skitungen!


Idag så va jag hemma från skolan, hade feber igår så jag orkade inte med skola idag, man kan endå inte koncentrara sig. Åkte med kerstin ner till bergsåker runt halv 12 och tog bussen till bjärme. Tränade serpentiner och volter med prinsen och fick stressa som en idiot efter bara för att inse att jag hade kunnat vara kvar i stallet 10 minuter för bussen kom senare än jag trodde. I bergsåker kom kerstin och hämtade mig och vi for hem och jag tog en fika och läste tidningen och löste sudoku och sedan gjorde jag pizza till middag. Vart sen middag och så jag har stått här sen vi käkat klart, har någ stått här i mer än en halvtimme nu. Börjar kännas i ryggen, men det är endå skönare än att sitta hela tiden. Nu ska jag slänga i en maskin tvätt och sedan så på du är vad du äter, så återkommer jag imorgon eller under helgen. Ha en bra kväll :)


Uppdatering några timmar senare.


Hej igen! Tänkte bara skriva lite för att bli pigg igen, kom nämligen på att jag har prov imorgon och jag har inte pluggat. Visserligen är provet sånt som vi har jobbat med hittils i engelska, men jag skulle verkligen ha behövt läsa igenom det ett par gånger. Men jag är ju som sagt världens sämsta människa på att plugga hemma, jag har hur många läxor som helst jag måste lämna in, men jag gör dom endå inte, ska försöka göra klart allting nu på lovet då jag endå inte har något planerat. Ger jag mig fan på det kommer det att vara klart på några timmar, och det kan man väl godta fast det är lov.


Det blev inge du är vad du äter förut, selli ringde så jag snackade med han i en timme istället, alltid lika roligt. När jag hade pratat med honom så satte jag igång med att städa rummet, men det blev bara halvgjort, som allting annat, så nu ligger det en massa tvätt i olika högar på mitt golv. När jag va klar med det tog jag en dusch och sedan såg jag på gordons kitchen nightmares. Jag skulle verkligen aldrig vilja jobba i ett kök som ser ut som dom gör i det där programmet, äckligt är det! Måste bara säga till dom som har sett det och aldrig varit i ett restaurangkök att sådär äckligt är det inte i många kök!! Nu har det precis slutat och jag ska gå och borsta mina tänder och hoppa i säng och läsa engelskabok tills jag slocknar, vilket inte kommer ta många minuter.


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards