Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Denise Julietta - 26 februari 2008 22:37

Dr. Dre är en av dom skönaste HipHop artister som finns, rappar han inte själv så producerar han grymm musik. :)

Av Denise Julietta - 26 februari 2008 22:23

Hejsan! Tänkte slänga in några rader innan jag går och lägger mig och hostar mig genom natten. Imorse så va jag uppe tidigare än jag hade behövt, kände mig hängig så jag orkade inte sminka mig. Tog gymnasiebussen idag för jag orkade inte stå och vänta i kylan på 1:an i bergsåker. Hade företagsekonomi på morgonen, fast vi mest bara skrattade oss igenom lektionen hann jag med nästan allt. Våran lärare, som inte vet hur våran klass är, frågade mig vad vi skrattade åt, men eftersom det va en hemlis så skämdes jag och sa ingenting. Pinsamt var det, för vi snackade hemlisar om en person. Sedan hade vi svenska och vi skrattade åt samma sak halva den lektionen, hoppas ingen som inte ska veta inte vet, får då skulle jag känna mig dum. Jag började må rätt dåligt, typ feber och hosta, så jag orkade inte jobba, och ingen annan i min grupp va där, så det blev inte mycket gjort, och vi ska ha redovisning nästa lektion. Drog på lunch efter det, jag käkade en kebab med bröd, men jag vart besviken den va inte alls god. San remo är inte så jävla bra som alla tycker! Hade storkök efter det och våran rektor va där, och hade en jävla massa åsikter. Men det sket jag i och hade på mig mössan endå för jag hade inte borstat håret. Efter det hade vi engelska och jag och daniel satt mest och snackade om saker som igentligen ingen annan skulle höra, och det fick jag ju igen för. Tack, ännu mer pinsamt idag. Sedan hade vi alkoholhantering, pratade inte om nå viktigt och jag fick gå tidigare, så jag sprang till polisstationen och höll på att dö när jag kom fram för min förkylning blev bara värre och värre, det smakade blod i min mun. Åkte upp till stallet och eftersom det va så isigt kunde jag inte rida, så jag pysslade i stallet och sedan kom Diana. Mockade och gjorde klart och sedan åkte jag med henne ner till bergsåker där kerstin plockade upp mig och jag fick gå in på konsum och köpa lite saker och sedan åkte vi hem och käkade nyponsoppa, för ingen av oss va särskillt hungrig. Jag och kerstin har legat i varsinn soffa hela kvällen och kollat på tv och varit sjuka. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa och försöka somna och hoppas på att jag inte drömmer mardrömmar i natt igen. Hate it!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards