Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Denise Julietta - 24 februari 2008 22:23

Skitbra låt, bara man inte ser videon. Varför inte vara sig själv, istället som här, försöka lika Christina Augilera.

Av Denise Julietta - 24 februari 2008 21:30

Hejsan! Och så närmar vi oss slutet på ännu en helg. Fett tråkig helg dessutom, men så är det ju när dom man kallat sina kompisar skiter totalt i vad dom lovat.. I alla fall så igår va jag ensam nästan hela dagen, låg i soffan och läste da Vinchi koden, bra bok. Pappa och kerstin kom hem frammåt kvällen och min lugna dag tog slut. Såg på halva let's dance och sedan gav jag upp och satte mig vid datorn och tjurade istället. Tänkte lägga mig och kika på film men min dator hängde sig som vanligt, så jag läste tills jag somnade.


Idag så vaknade jag runt halv 10, ehh! Fikade lite och sedan la jag mig i soffan och kollade på 2 beck fílmer eftersom det va beck maraton idag på tv1000 nordic. Duschade när jag lessnade och sedan åkte jag och pappa till birsta, jag fick ett schabrak som jag tänkte köpa till prinsen. Och så köpte jag lite småtjaffs på ÖB. Åkte hem och käkade middag och såg på mannen med järnmasken eller vad den heter.. sedan kollade jag på top model och när det va slut så åkte jag med kerstin och låste westhagen och IP. När jag kom hem satte jag mig här och mår verkligen dåligt nu, magsjuka tror jag. så jag ska gå och sova mig frisk nu, för imorrn blir det södrabacken med malin :D Natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards