Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Denise Julietta - 7 februari 2008 19:46

Skön låt som gärna ingår i min spelningslista :)

7/2

Av Denise Julietta - 7 februari 2008 19:24

Nu vart jag sur, hela mitt inlägg försvann och jag orkar verkligen inte skriva om hela! HATA HATA HATA pekplattan på datorn! Fuck!


Skriver lite om idag ialla fall. Surkärringen som vi har i projekt och företagande tror jag alla ville DÖDADÖDADÖDA idag! Fan vad hon är störd! jag och ange åkte till stallet runt 1 tiden och red ut i solen, va hur mysigt som helst! Förutom när prinsen började skena. Jag vart så chockad så jag kommer fan inte ihåg mer än att jag skrek ANGE, STANNA! och prinsen drog tyglarna ur handen på mig i fullt sken. Fan vilken tur att det aldrig kommer bilar efter den där vägen! Selli smsade mig när vi va ute och red också, ingen kan säga saker som är så söta som han kan ibland. Vissa saker värmer mer än vad man tror dom ska göra. Anges mamma kom och hämtade oss och jag tog bussen hem från bergsåker, och det är alltid lika kul att lukta häst på stadsbussarna, hmm. Och fast jag har kläderna i sadelkammaren, i väska så börjar dom lukta. Hua! Sedan jag kom hem har jag lagat mat och jäst i soffan, skönt!


I belive in happy endings, but were is mine?


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards