Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 1 februari 2008

1/2

Av Denise Julietta - 1 februari 2008 21:32

Hejsan! Nu är det helg igen också.. sitter hemma nu och håller på att somnar, jag måste fan va sjuk eller nåt, är trött jämt! Dagen idag har i alla fall varit ganska kul, men började slött. Kom till skolan och hade glömt att vi hade prov, gick dåligt, tur att det va typ 15 frågor. Vi fick gå typ efter en kvart, så vi hade rast i över 1½timme, gick upp till bageriet och hämtade mina vetebröd och sedan gick jag och sandra till datasalen på hedbergska och satt där och drack saft och mumsade bulla. sedan gick vi upp och satte oss utanför klassrummet och jag skrev lite på det vi skulle ha på svenskalektionen, sandra va ett åskmoln idag så jag gjorde mitt bästa för att hålla henne på bra humör, men jag tror inte det gick så himla bra.. alla har vi våra dåliga dagar, och sandra är livsfarlig när hon har sina :P i alla fall så hade vi muntlig redovisning på svenskan. efter det så hade vi lunch så jag, sandra, robin och danne gick ner och köpte med oss mat från donken som vi åt på altinska. och efterssom vi är så mogna så hade vi sugrör-skjuta-papper-krig och jag jagade danne genom skolan, kanske inte så smart med tanke på att det va gäster i hela huset för bageriet va öppet. robin höll verkligen på att skrämma livet ur mig när han hade gömt sig bakom ett skåp när jag skulle gå upp för trappen, fy fan! sedan så satte vi oss i sofforna och lyssnade på musik och jag fick massage, skönt! :D Sedan hade vi engelska, jag "råkade" välta dannes stol så han ramlade i golvet, haha!! Han fick bara igen för att han skjöt papper på mig, sådetså! ¨


Sedan när vi slutade så gick jag, danne och carro först upp till bageriet och hämtade bullar och sedan följde jag och carro danne halvvägs till bussen och vi gick och kikade på kläder, jag köpte 3 tröjor, riktiga fynd. Carros syrra skulle gifta sig idag, så när dom va och hade cermonin så följde jag med carro till deras hotell och la rosenblad på deras säng och carro ställde dit en present och ett kort. sedan kilade vi ner på navet och tog bussen till BC, kikade runt lite och jag hittade ett par byxor som jag köpte. vi tog halv 5 bussen in till stan och eftersom jag precis missade kvart i bussen på navet så fick jag vänta till 5 bussen som jag åkte hem.. käkade med mamma när jag kom hem och sedan så skulle jag gå och köpa en dricka och ett par mango, då kan jag inte handla för det är nå jävla tele-fel som gör att det inte funkar, och det är samma fel som gör att vi inte har någon hemtelefon och det är ytterst irriterande!!! Men för ett tag sedan så ringde min kära syster och sa att jag skulle komma ut om 5 minuter, då hade hon varit och köpt min favvodricka, favvochips och en mango åt mig, hur söt kan man bli?! älskar min syster! Nu ska jag antingen dra igång en film i vardagsrummet, för ovanlighetens skull eller så ska jag lägga mig och kika på någon film jag har på datorn.. Take care<3


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards