Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Denise Julietta - 10 februari 2008 00:33

Hejsan! Här igen, för jag har tråkigt. Töva är en liten by som inte har mycket att bjuda till en tonåring nuförtiden, varför blir denna by bara tråkigare och tråkigare. Hur kul va det inte på den tiden vi hängde tillsammans hela gänget innan ange flyttade. Nu träffar jag ingen av mina kära vänner här ute förutom när jag åker skolbussen på morgonen, om jag har tur. Hoppas det är snön och mörkret som gör att alla gömmer sig hemma hos sig, och att de kommer fram när snön har tinat bort och vi kan tillbringa sommarkvällarna på min altan med vattenpipan igen. Vare sig det blir med töva folket eller om det blir med annat folk så kommer det i alla fall bli till att bada i poolen, basta och röka pipa på altanen hela sommaren 2008, det är en sak jag längtar mig sjuk på! Sommaren 2008, vad kommer den mer att bjuda på? Kommer det bli en bra sommar eller en dålig sommar? Jag vill ha värmen och svaren nu. Jag vill jobba och slippa skolan, se solen och sitta vid ån. Vara vaken hela nätterna och gå ut och ta en cigg i soluppgången, fast jag har slutat röka är det oslagbart. Jag kan till och med tänka mig att ta en kopp kaffe och bara sitta på min bro och filosofera. JAG LÄNGTAR, det gör jag verkligen! Göra upp en eld och fiska svartlistad fisk i bölesjön på den lilla badplatsen, kanske kolla på när solen gå ner och bara mysa. Åh, jag vill göra allt jag gjorde 2007, men göra allting mycket bättre, med nytt folk nya leenden.


Nog om mina framtidsdrömar, jag har ju ett behov att skriva vad jag har gjort idag också, så jag kan kolla tillbaka om några månader och minnas mina dystra kvällar ensam i mitt rum på ca. 7 kvadrat. Efter jag hade bloggat imorse så satte jag mig i vardagsrummet och klarade ut en blacklist förare på nfs most wanted, jag är verkligen fast i det spelet. I alla fall när jag är här, spelar jag det på skönsmon så går det alltid skit, här är allt så lätt. Konstigt det där. När pappa kom hem tog jag en dusch och sminkade mig och fixade håret och sedan skjussade pappa mig till mamma. Jag tog en kopp te med mamma och såg på tv ett tag innan vi åkte till njurunda, först till min moster där dom slog in mormors paket och sedan till mormor och morfar, där vi käkade middag, fika och tårta. alltid lika kul att träffa släkten, alla retar mamma och har allmänt kul. Jag sa något som jag inte kommer ihåg vad det va, så jag skrattade i minst 5 minuter hysteriskt, det va något om mamma, så hon sa åt mig att dricka cola för att jag skulle sluta skratta, då skrattade alla ännu mer för att hon försökte få mig att sluta. Kul va det! Mamma skjussade mig till pappa sen så jag kom hem vid 10 över 8, såg på melodifestivalen, SKANDAL att han från vikingarna gick vidare. Den jag tyckte va bäst, velvets låt, gick inte vidare, även det SKANDAL! När melodifestivalen va slut så såg jag och kerstin lite på grabben i graven brevid innan vi åkte och hämtade tommy och petra på navet, dom kom hem från london. Dom verkar ha haft det jättemysigt, men va riktigt glada att vara hemma. Dom hade varit och sett på greese på samma ställe som jag och mamma såg sagan om ringen när vi va i london. Vi skjussade hem dom och sedan åkte vi hem, jag tvättade bort sminket och satte mig här, sitter och pratar med ett par söta pojkar. Snackade med selli i telefon förut och han va ju lagomt onykter. Hehe! rolig han är pojken ibland. Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på film eller någon serie på internet tror jag. Eller om ett tag i alla fall. Natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards