Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 3 februari 2008

3/2

Av Denise Julietta - 3 februari 2008 13:46

Hejsan! Söndag, veckans allra slappaste dag! Sitter här i mysbyxor och en stor t-shirt och dunkar lite mimikry. Är rätt trött, snackade i telefon till 5 (!) i natt.


Vad har jag gjort sedan sist då? Jo, igår så vaknade jag klockan 10 typ efterssom jag somnade i soffan runt 10 i fredags, haha! Jag käkade frukost och ringde syster och sedan nördade jag mig vid datorn och fixade iordning mig. Sedan kom carro och per och hämtade mig och vi åkte först på fyndlagret och erikshjälpen och sedan på birsta city. vi käkade på donken och sedan skjussade dom hem mig. mamma skulle ha videokonferans så jag lagade mat, va jättegott, men det va godare kallt än varmt. Kycklingkladd i tortillabröd som man hade i ugnen. Bra förklaring? Vi käkade och sedan så satte jag mig vid datorn och snackade med en skitunge, och vem hade rätt, jo kanske jag! Sedan åkte jag med mamma till syrran och hämtade mitt tv-spel och sedan hem igen och hon åkte och jobbade, och jag städade till på mitt rum, tog en dusch och la mig och spelade NFS most wanted, men jag va för trött så det gick åt helvete så jag stängde av och såg på tv istället. jag tvärslocknade och vaknade halv 3 av att min telefon ringde, svintrött och snus i hela käften, mumms! hade somnat med snusen inne :S Det va en trevlig överraskning att höra vem det va som ringde, jag blir alltid glad av att prata med dig. snackade bra nog länge, vid 10 i 5 sa vi god natt. somnade efter ett tag och vaknade vid halv 12 tror jag. klev upp och gjorde frukost som jag åt i sängen och kollade på let's dance reprisen, halva i alla fall. missade samma saker som jag missade i fredags, typiskt! sen har jag spelat lite nfs och suttit här lite, jag är sugen på att hitta på något, men det är för kallt ute för att jag ska vilja gå ut. blir väl till att ligga i sängen hela dan, mamma ska färga håret på mig sen också :) har klipptid imorrn, men jag måste boka om den, dum som jag va så bokade jag mitt under min bageri-kurs, duktigt! ska kila nu, hejs!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards