Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Hejsan

Av Denise Julietta - 24 mars 2009 17:10

Hejsan! Är hemma en snabbis nu för att hämta träningskläder och dra den obligatoriska snoken. Jag känner att jag gärna skulle gått ner och börjat med middagen hos tobbe, men jag strejar, jag vägrar diska när det inte är jag som smutsat ner! Tobbe får laga mat istället, jag kan kolla på och reta honom tills han kör ut mig ur köket.


För att börja med gårdagen då, vi hade sista lektionen drycker på morgonen så då fick vi fika, mums! Hade frågesport och mest bara roligt. På svenskan så skrev vi prov, som jag för övrigt fick VG på, ett litet steg närmare att slippa IG i svenska B i alla fall, vore katastrof om jag fick det! När det va skrivet fick vi sluta så då tog jag bussen till Prinsen, han va en riktig gopojk. Vi tränade vid hand och fy fan vad jobbigt det är för mig i traven- ridstövlar, moddig snö, 2 tyglar och 600 kg(?) 167 hög häst att styra från marken. Anki kom ner och surrade på lite också, så nu är det bestämt att jag slutar. Åkte hem med mamma, gjorde lite mat och duschade innan jag mötte upp alex. Vi gick ner till  tobbe och satt där och drack kaffe/tea i några timmar, surrade på och myste :) Inatt har jag inte alls kunnat sova, så jävla jobbigt, tror jag åtminstonde lyckades sova 4 timmar innan det va dags att vakna.


Idag så har vi typ inte gjort något på skolan, fick veta provet och vad jag ska göra i komplittering på svenskan och sedan hade vi evigheters lunch. Jag och ullis lånade en kortlek och spelade massor av spel, jag vann mest! (tror jag) på samhälle hade jag och viv redovisning om trafficking, snacka om att jag räddade upp våran redovisning i sista sekund med att skriva ner en massa bra att veta saker på datorn som vi hade framför oss. ikväll blir det en promenad/jogging tur om jag inte somnar efter maten, ska bli så skönt det är ju skitbra väder ute.. synd att det blev så sent bara, men men.. nu ska jag gå och möta tobbe, ciao! Denise

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards