Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Denise Julietta - 31 mars 2009 23:35

Hejsan! Nu sitter jag hemma hos tobbe och myser :) Väntar på att jag ska få negerbollarna som jag för en gångs skull slapp göra :D Idag har jag jobbat kväll på praktiken, så skönt! Började klockan 12 och slöjobbade lite fram till lunch. Åt mat och satte sedan gång på allvar, hann med att baka och förberda både inför kvällen och imorgon. När typ alla gick hem så fanns det typ ingenting att göra så jag fick göra lite småplock tills gästerna kom, då det blev lägga tallrikar. Ena sällskapet kom en haltimme försent så jag blev kvar där ända till kvart i 9, då gick jag ner till navet och tog bussen hem. Gick förbi tobbe en sväng och det slutade med att jag blir kvar här i natt. Så nu ska jag gå och mysa med han för nu har han lagt sig på madrassen :) Natti! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards