Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Denise Julietta - 26 mars 2009 21:23

Hejsan! Nu sitter jag nere hos tobbe och väntar på att dom ska komma hem, äntligen finns det internet här :) Jag hoppas jag inte behöver sitta ensam allt för länge, det är mörkt alledes för tyst. Dom satt nere på daltons när jag ringde, så jag har en känsla av att det lär dröja.


Igår så åkte jag till Villa Marieberg efter att jag hade bloggat, jag tror verkligen att jag kommer trivas där och kan knappt vänta tills jag får börja ;) dom va så himla trevliga, vart kvar där ganska länge och surrade faktiskt. Åkte sedan hem en sväng inna jag åkte ner till skolan igen. Hade kvällen i restaurangen, rocktema så det va ganska kul :) Dock så fick jag fritera chips hela kvällen vilket va mindre kul, kryddade kvällen med massa härj med ullis och lily :) Fick skjuss hem av ullis och tog mig ett bad innan jag somnade, gudaskönt!


Idag så har jag varit ledig, har tillbringat dagen på stan med mamma och mormor. Vi har kollat på tyger, i affärer och ätit lunch på altinska, mys :) Tog 16.30 bussen till stallet, men jag red ingenting idag. Borstade på prinsen i typ en timme och tog av honom en massa vinterpäls så nu är han mjuk som en babyrumpa <3 Ryckte även manen, för kort som vanligt, men men. Mamma kom och hämtade mig, har hunnit med ett bad också ikväll. Nu ska jag snoka vidare och hoppas att grabbarna kommer snart.. God natt! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards