Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Denise Julietta - 9 mars 2009 16:39

Fuck allas skitsnack och alla tankar ni har om mig. Sköt erat eget liv, jag vill bara få ordning på mitt och det går bättre utan en massa folk som försöker lägga sig i. Så fort man blir lycklig så vänder alla en ryggen, varför? Jag försöker faktiskt men vad får man tillbaka? Aldrig ett telefonsamtal, aldrig ett sms och på msn är det en bitter ton på allt som skrivs. Men man kan väl inte både behålla kakan och äta den. Jag vänder aldrig mina vänner ryggen, jag står här med öppna armar beredd att ta emot den som kommer till mig. Däremot springer jag aldrig efter någon som vänt mig ryggen, för jag vill inte umgås med någon som inte självmant valt att umgås med mig. Och dom som inte känner mig, jag vill inte höra saker komma efter en rundvandring till mig, jag svarar på alla frågor ni har om ni frågar mig. Jag är inte blyg, men jag blir less på folk som snackar om personer dom inte vet någonting om.


Jag hatar att behöva skriva ett sånt här inlägg i bloggen, men det blev för mycket för mig idag och det här är ju enda sättet att nå fram till folk. Lär känna mig genom min blogg, visst gör det bara, men det är inte Mig ni lär känna då.

Av Denise Julietta - 9 mars 2009 09:23

Hejsan! Nu sitter jag på skolan och väntar på att drycker ska börja. Va lite tidig ner, men då hinner jag ju "snoka" lite innan vi börjar. I lördags blev det inge vallsjön, vi stannade hos johan istället och killarna spelade poker, jag fick vara dealer som vanligt. Alla vart trötta tidigt så vid 12 gick vi och la oss. Sov i världens mest osköna säng så det blev inte mycket sömn. Vaknade väldigt tidigt igår, men carro serverade jättefrukost, mums. Jag mådde skit så jag satt och halvsov i fotöljen hela dan typ tills putte kom och skjussade hem oss. Ringde och beställde utkörning från dragonhouse, jag åt så jag höll på att spricka för fy tusan så gott det va. Vi kikade på beck, men den hade man ju sett tidigare. Efter det drog vi in datorn i sovrummet och somnade till starsky and hutch. Nu börjar min lektion så jag måste kila, take care! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards