Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Denise Julietta - 30 mars 2009 23:04

Hejsan! Sitter uppe än fast jag tänkte gå och lägga mig innan 10, sällan det händer? Aja, det gör ju inte så mycket och innan jag tittar på ögonlocken så måste jag skriva av mig några rader.


I lördags va det jag skrev sist har jag för mig, då gick jag ner till tobbe igen efter att jag hade skrivit. Satt där med tobbe, swingen, jonas och sebbe och drack lite vin och surrade, sebbe drog på krogen med vi stannade hemma. Jag hade hoppats på några glas vin och sedan lung och ro, men det kunde man ju drömma om, vid 2 på natten kom det en massa folk och festen va igång igen. Typ vid 5 kom jag i säng, trodde jag, det visade sig att kockan va 6, hej sommartid! Vid 9-10 någon gång väckte fanny mig och tobbe vägrade vakna så det va bara till att kliva upp och underhålla henne. Jag och fanny gick en sväng hem till mig, satt och ritade och umgicks med övrigt folk som va vakna tills tobbe vaknade. Efter några timmar drog alla därifrån och man fick äntligen andas ut. Tobbe låg som en strandad säl på madrassen så jag tog med mig fanny och gick på affären, jag och barnvagn, vilken syn. Det blev tacos och en glass som vi delade på för att hon va så snäll och inte tjatade till sig något (igentligen så smörar jag bara in mig, haha!) vi lagade gomat, tog en tur hem till mig och sedan somnade jag gott på madrassen medans tobbe masserade mig, frågan är om han verkligen masserade mig när jag sov, jag har lika ont idag som igår?


Imorse ringde klockan alledes för tidigt, orkade inte med någonting så jag drog på mig myskläderna och gick och la mig igen tills bussen gick. Kom till praktiken precis lagom tid, fan va skönt då kan jag åka plus-bussen :) Har gjort en massa idag, bl.a en del av salladsbuffen, satt en kalvfond, gjort nåt citrontjaffs jag inte kommer ihåg vad det heter och en massa annat. Trevliga killar är det jag jobbar med, och rolig matlagning, perfekt för mig :) när jag kom hem så tog jag en dusch och sedan åkte jag och mamma ut till birsta, jag köpte mig en ny vårjacka, jättefin :) Försökte hitta nya fina kläder till fredag, men jag hittar fan inga kläder jag gillar, vad är det för mode som gäller? Jag fattar ingenting, men det kan bero på att jag inte bryr mig. Jaja, nu har klockan hunnit bli 20 över, jag som skulle se på SATC :( får satsa på NCIS isället då, natti! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards