Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Denise Julietta - 7 mars 2009 17:38

Hejsan! Nu sitter jag i Liden och lånar datorn ett tag medans dom andra lagar mat. Tobbe fick för sig att vi skulle åka hit och umgås lite. Dagen har bestått av mysa framför tv:n med en film tills det blev bråttom att göra sig klar. Jag hoppade in i duschen och när jag kom ut hade tobbe gjort golunch :) min mästerkock. Senare kom hans mamma och skjussade oss till navet där vi tog bussen till liden. Ikväll blir det någon pärondrink och kanske någon öl :) Mobilen ligger hemma på sängen så den som vill nå mig ikväll får ringa tobbe, men vi ska nog till vallsjön och där kan jag tänka mig att det inte finns någon mottagning. Ha en bra kväll! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards