Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Denise Julietta - 19 mars 2009 20:23

Hejsan! Nu ska jag snart dra ner till tobbe så jag tänkte slänga in några rader innan det. Idag har vi haft restaurangen, jag gjorde knappt någonting, men det va en skön dag. Har ätit alledes för mycket skriker min mage på mig nu, den gör ont. Tog mig en promenad/joggingtur när jag kom hem, det va riktigt skönt! Snart ska jag kunna jogga hela vägen runt hoppas jag, sen blir det vårruset. Ställde mig på vågen imorse, snacka om att jag fick ångest, inge mer chips och godis nu! Har nästan hunnit skriva klart uppsatsen idag också, den borde igentligen vara helt klar, men en del oväntade saker kom upp, jag måste översätta nästan en hel hemsida till svenska för att jag ska kunna använda mig av den :( Det tar tid tyvär. Nu ska jag borsta håret och gå, take care! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards