Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Denise Julietta - 11 mars 2009 14:50

Hejsan! Sitter på skolan nu, ska snart börja i köket. De senaste dagarna har det inte hänt mycket, i måndags hade vi vinprovning på första lektionen, faktiskt gott rött vin. Sen gick vi på svenskan men behövde det tydligen inte så jag och ullis åkte och köpte kaffe och åkte till tobbe, som låg och sov. Vi surrade på en massa och pluggade lite innan vi åkte ner till skolan där jag skrev prov. Åkte hem till tobbe igen och gjorde mat och myste hela kvällen.


Igår så sjukanmälde jag mig från skolan för jag trodde att jag hade fått magsjuka. Med ångest åkte jag till stallet, men det gick över :) Tränade lite akademiskt med prinsen och han vart faktiskt jättefin. Lyckades till och med få fina galoppombyten ett par gånger, eller jag tyckte dom kändes fina i alla fall. När jag kom ner till stan igen så åkte tobbe och robbe på sjukhuset och jag gick hem till mamma ett tag. När dom va på väg tillbaka så gick jag ner till dit igen och duschade och när dom kom så gjorde vi iordning mat. Dom hade hyrt en film så det blev den efter maten, faktiskt asbra fast den va på spanska, barnhemmet. Inatt va vi vaken till typ 4 och spelade nfs, haha!


Nu sitter jag som sagt på skolan, och måste ut ur klassrummet nu.. hej då

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards