Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Denise Julietta - 28 mars 2009 11:18

Hejsan! Helt slut idag, inte sovit nåt i natt heller, skönt! Gårdagen va en fruktansvärt rolig kväll, hoppade in i dushen när jag hade bloggat. Sen styrde vi ut mot njurunda för att äta födelsedagsmiddag hos martin. Som vanligt jättetrevligt att träffa släkten :) Fick skjuss ut till ljusta av carro och per, där va festen i full gång så det blev en massa vin och sanning och konka. Vid 11 kom dannes föräldrar hem så då fick vi skjuss till stan, jag åkte hem till tobbe när alla andra drog till krogen. Här va det en massa trevligt folk, så det blev en massa surr och vin. Vart sängen ganska tidigt för mig, tror jag gick och la mig vid 1. Idag så har vi bara slappat i soffan, känner mig helt färdig men snart är vi igång igen. ;) That's all for me right now, love! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards