Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Denise Julietta - 18 mars 2009 21:57

Hej igen, snacka om talanglöst att blogga ännu en gång idag, men jag har tråkigt. Asfint väder att rida i idag i alla fall, synd att prinsen betedde sig som ett jävla varmblod, kan inte fatta vart det kommer ifrån. Fick till några fina skänkelvikningar i alla fall, men som vanligt tjurade han på som fan i öppnorna. Omöjligt att få till någon samlad trav, blev bara någon jävla slängtrav och jag kan verkligen inte rida lätt, så det såg nog jävligt kul ut. Jag saknar min prinsen som jag red ut på i badbyxor och flipflops på i somras, nu tror han ju bara att det är ok att vända och kuta hem. Aja, han va snäll och go i stallet i alla fall, ville bara käka godis hela tiden. Jag fick skjuss av peter till bergsåker så jag tog bussen därifrån hem. Åkte ut med carro och per till mormor och morfar ett tag förut också, mormor ska ju sy min balklänning så hon fick mönstret. Nu ska vi bara hitta ett bra tyg också :D Har suttit och knåpat på min uppsats lite sen jag kom hem, den börjar bli bra men den känns långt ifrån klar. Nu ska jag slänga mig på soffan och se på tv, håller på att somna. Natti! Denise

Av Denise Julietta - 18 mars 2009 10:48

Hejsan! Sitter hemma nu och tänkte plugga lite, drar en blogg medans jag fikar. Igår gick jag ner till tobbe och sov fast jag hade tänk vara hemma, vi kollade på Patrik 1,5 och jag somnade såklart på en gång som vanligt. Imorse kunde jag inte somna om när tobbe hade varit in och sagt hej då så jag slog igång filmen och såg klart på den. Nu ska jag skriva om champagnetillverkning på min uppsats tills bussen går mot stallet. Är sjukt less på att passa busstider nu, kan det bli sommar någon gång eller? Ute är det i alla fall vår och det tackar vi för, helt underbart! Dock känner jag att jag blir vårdeppig även i år, jag vill inte!!!


Nu har vi bara 7 skoldagar kvar, sedan går vi på praktik och när vi kommer tillbaka därifrån är vi lediga tills studenten. =)


Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards