Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Denise Julietta - 27 mars 2009 14:30

Hejsan! Dötrött nu kan jag lova, lyckades helt otroligt få mig 1 timmes sömn i natt. Så jävla förbannad så jag nästan började grina imorse, och tobbe sov gott brevid mig han, tänk om en annan också kunde det. Pallrade mig till skolan och va där 5 över 8 efter att ha tagit en red bull och en cigg till frukost. Prov, shit, inte hade jag pluggat eller! Flamberade på påbyggnaden, skojj och svingott! :) En tjej Dagbladet kom förbi och intervjuade mig idag i alla fall, är med på onsdag för den som vill snoka. Redde ut allt skit om studentmössorna så alla andra kan vara lugna, sedan drog jag ner till stan och har sprungit fram och tillbaka som en jävla dåre. Mamma bjöd i alla fall på fika på innergården, mumsigt! :) Införskaffade mig balklänningstyg idag, så snart är den punkten avprickad i alla fall på min oändliga lista på saker att göra. Snart ska jag hoppa i duschen innan vi ska ut till njurunda för att fira min kusin som fyller 18, sedan blir det klassfest hemma hos danne, ska bli mys :) Återkommer någon gång under helgen. Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards