Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Denise Julietta - 6 mars 2009 17:19

Hejsan! Länge sedan jag skrev nu, men jag har inte orkat gå hem någonting. Har mest legat i sängen och kollat på film hela lovet. I onsdags så följde jag med och kollade på bandy och sedan tog vi någon öl och lite minttu. Eftersom tobbe aldrig sa åt mig att vi skulle på krogen så fick jag inte komma in, hade inte plånboken med mig. Jag ringde kicki och gick och mötte henne och catta istället. Blev en massa taxi-åkande fram och tillbaka, även med samma taxichafför olika resor, rolig snubbe förövrigt. Efter en massa om och men gick vi upp till en kompis till kicki där jag vart kvar tills tobbe ringde och sa åt mig att en taxi va på väg sen blev det mat hemma i sängen.


Igår försökte jag väckta tobbe i en timme innan jag gav upp och vi båda somnade om. Jag gjorde frukost som vi käkade i sängen till en film. Klev upp runt 4 någon gång och åkte ner till stan. Blev nya ps2 spel och jag beställde mönstret till min klänning. Kvällen spenderade vi i soffan med hemgjord pizza och gotta.


Idag har vi legat i sängen nästan hela dagen igen. Jag klev upp och ringde pappa så när han slutade åkte jag med honom hem till töva. Sitter här nu i soffan och myser lite med datorn i knäet. Snart kommer syrran hit med efterrätt (förrätt för min del eftersom jag ska äta kinamat sen) och ikväll blir det bara lugnt. Kanske kicki kommer förbi och då tänker jag dricka en pärondrink med henne. Ha en bra helg Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards