Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Spekulanter på Prinsen

Av Denise Julietta - 22 mars 2009 18:36

Hejsan! Igår så behövde jag inte dö av uttråkning som jag trodde jag skulle göra. Tobbe ringde och sa att han skulle hem tidigt och ville att jag skulle komma dit, så dit åkte jag :) Vi la oss och myste med godis och popcorn och somnade till Max Payne tidigt, gosh vad jag va trött!


Idag så har jag varit i stallet mest hela dagen. Ett par kändes bra, jag hann inte prata så mycket med dom för det kom en till tjej som jag skulle prata med. Den tjejen ville nog lite för mycket för vad prinsen klarar av skulle jag tro. Han visade upp sig både från sin bästa och sin sämsta sida idag måste jag säga, han högg mot en spekulant (?!), han stegrade sig i stallet och han va helt galen ett tag. Men sedan vände det och han vart from som ett lamm och gick knappt framåt på ridplanen, hon som provred måste ha funderat.. Jag fick skjuss hem av frollic och ange sen, stelfrusen som jag va så tackar man för det :) Är hemma hos mamma nu och har ätit och duschat, mys :) Ikväll ska jag antingen vara med tobbe eller ligga hemma och mysa, lutar åt att gå ner till honom. Take care! Denise

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards