Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg under december 2008

Av Denise Julietta - 1 december 2008 19:40

Tja tja! Snart är den här dagen slut också, vart fan tar tiden vägen? Imorse vaknade jag och va förbannad redan då, gud vad jag hatar när det blir så! Morgonen tänker jag inte gå inte något på för jag gick bara omkring och gjorde dumma saker i min aggression, haha! Jag åkte ner till skolan till dryckeslektionen, där fick vi papper med frågor vi skulle svara på. Jag tror fan att det aldrig har varit så tyst på en dryckeslektion förut!! Våran lärare martin började till och med sjunga och dansa för att det va så tyst därinne, haha?? Sedan på dietiken gjorde vi svingod mat, men bara för det kommer jag inte på nu vad pastan hette, till den gjorde vi i alla fall biffar och till efterrrätt färsk frukt i sockerlag med ingefära, mums!!! När jag skulle hem från skolan så dog min mobil, kul! Jag fick gå typ 2 km innan pappa kom och plockade upp mig.. Sällan för mig? Aja, nu måste jag kila för tommy och emma kommer och plockar upp mig, vi ska åka till birsta en snabbis. See yaa!!


 Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards