Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Denise Julietta - 21 december 2008 14:41

Hejsan!! För att variera min dag lite så tänkte jag blogga lite istället för att ligga i sängen som jag har gjort sen jag vaknade, intressant dag va?


Igår så åkte jag i alla fall till tommy och emma när jag hade bloggat. Dom tänkte åka på fest, men jag och emma stannade hemma istället. Vi satt och snackade lite och efter inte ens en halvtimme kom tommy och henke tillbaka, det hade tydligen inte varit någon rolig fest. Vi bestämde oss för att åka runt lite så jag drog på mig ansiktet och sedan åkte vi in till stan, där va det inge folk (senare på kvällen insåg vi att det va för att klockan va runt 9 bara). Vi åkte hem till henke istället där vi spelade GH tills alla lessnade, då åkte vi på rackartyg och sedan en sväng och hjälpte någon som dom kände att komma lös för hon hade kört fast i snön. Efter det fick jag skjuss hem eftersom jag hade så ont i huvudet. Jag slog igång mysteriet på greveholm och somnade, skönt :)


Idag har jag som sagt legat i sängen hela dagen, har kollat på alla avsnitt av mysteriet på greveholm och så typ bakom kulisserna på Top Model. Mysteriet på grevegolm fick mig att börja fundera lite, vart har meningen med julen tagit vägen? Jag blir så less på att alla bara verkar bry sig om julklapparna, är det för att alla tar för givet att hela familjen är samlad eller bryr man sig inte? Jag tycker det är jättetråkigt att inte min familj har varit samlad på ca. 12 år. Det brukar gå bra endå, men de sista året och allra helst iår handlar julen bara om ångest och skuldkänslor och känslan av ensamhet för min del. Iofs så kommer jag spendera julafton med syster, men jag önskar att alla hade kunnat vara tillsammans. Jag ser ingen fördel med att fira "julafton" tre dagar i rad längre. Jag hoppas mina låga förväntningar gör att jag kommer tycka att det har varit en bra jul i efterhand, jag får göra som alltid i dåliga tider, leva på hoppet. När jag blir vuxen och får familj tänker jag aldrig låta mina barn välja mellan sina föräldrar, jag hoppas i alla fall det. Nu ska jag lägga mig i sängen, hör över axeln att det är nåt bra på tv. Ta hand om er och era kära!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards