Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Denise Julietta - 27 december 2008 17:39

Hej igen!! kom ju på att jag glömde berätta vad jag fick i julklapp igår, för jag fick presenter även då :)


Från Karin fick jag gröna handdukar, jättefina :)

Av farmor fick jag presentkort på birsta city

Av pappa och kerstin fick jag:

En körlektion

En vattenpipa från Indien med 2 slangar, till min samling (som börjar bli en samling nu :D)

Puderfondation från kanebo

USB-minne


Jättebra julklappar alltihop, alla har lyckats träffa bra i år, finns ingenting som hamnar längst in i garderoben förutom brödrosten och vattenkokaren men det kommer ju fram när jag flyttar hemifrån och det är ju det som är meningen.. :)

Av Denise Julietta - 27 december 2008 17:21

Hejsan!! Äntligen börjar jag bli lite pigg igen efter gårdagens bravader, men det är smällar man får ta. Har i alla fall sluppit ha ont i huvudet idag, och det tackar jag för :)


Igår så åkte jag ut till birsta med tommy, emma, nils och henke på dagen. Vi gick på media markt, silvan, birsta city och ikea, fan va folk det va där!! Jag kom hem typ 1 timme försent så jag hann inte duscha eller någonting innan vi åkte till syrran, men det gjorde inte så mycket. Vi fikade mackor med skinka, lax och korv. Sedan kollade vi på lite bilder från Indien innan vi delade ut paket. Fick jättebra saker :) Sedan vart det en sväng förbi hos mamma och sedan lämnade vi av farmor innan vi åkte hem. Jag ringde emma och bestämde att jag ändå skulle följa med ut fast jag va irriterad över att klockan va så mycket. Jag tog en dusch och gjorde mig klar och vid halv 12 tror jag kom dom och plockade upp mig och vi åkte till hagman och drack och lyssnade på musik, trevligt :) Vid 12, halv 1 fick vi skjuss in till stan och där blev det lyset. Hade mycket trevligt och dansade gärnet med emma. Träffade som vanligt trevligt folk, men faktiskt inte så många som man brukar, men det va ganska lite folk jämfört med andra helger också. Vid kvart i 3 tror jag så hämtade vi ut jackorna och gick ner till köpmangatan där våran skjuss kom. 2 ggr tror jag tommy fick hjälpa mig upp på benen för dom ville inte riktigt lyda, jävlar vad det smällde till där! Tommy körde partyboy mitt i vägen, jävla dåre alltså! :P Det blev en sväng på max innan vi åkte hem, och där började jag må dåligt så jag klev ur bilen och gick igenom driven, emma sa idag att hon hade kollat åt mitt håll och då va jag försvunnen, haha!! När jag kom hem blev det bara av med alla kläder och raka vägen i sängen, somnade nog på 1 minut tror jag.


Idag har jag bara legat i soffan och hinkat saft, magen har varit så jävla orolig så jag har inte vågat äta någonting. Kollade på en film från när jag va liten, fan vad jag skrattade åt mig själv! Jag skrek nämligen rakt ut så fort någon gjorde som inte jag ville, och den någon heter Caroline. Men hon va inte alltid så snäll hon heller, även om det ser ut så på filmen. Carro och per va hit och drack en kopp java förut också, så jag surrade på lite med dom. Sedan ringde emma och sa att hon hade tappat bort börsen igår, hoppas hon hittar den. Hon va också hit en sväng så vi satt och surrade på och snokade lite. Hon åkte nyss så nu hoppas jag att det snart är mat. Känner att magen säger att den vill ha mat nu. Ikväll blir det lugnt, antingen hemma eller hos tommy och emma, vi får se vart vindarna blåser. Nu ska jag i alla fall kila vidare.. Take care


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards