Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Denise Julietta - 22 december 2008 15:48

Hejsan! Jag är nöjd nu! Rikard, min ständiga datasupport, berättade hur man ställde in vilken bildskärm som ska vara primär bildskärm och nu har jag testat och det funkade! :D Bärbara datorn är tillbaka på mitt skrivbord nu och det är sååå skönt! Förutom att ställa tillbaka bärbara, koppla in alla kablar (och de är inte få) och ta bort allting från stationära så har jag städat, städat och städat! Jag tog bort allt från skrivbordet och dammtorkade där, är det konstigt att jag är förkyld jämt? Fan vad damm det va där! Jag har också dammsugit, men det är jag inte riktigt klar med än, tänkte dra igenom hela lägenheten för det är barr överallt!


Igår efter att jag hade bloggat så tyckte mamma att jag skulle hjälpa till att klä granen och eftersom jag inte har hjälpt till med någonting nästan så gjorde jag det, den vart hur fin som helst! Bara silver och gröna kulor, vi får dock se hur länge den står kvar för katterna va på den redan igår och försökte riva omkull den. Efter det  va det hästhoppningen från London, och det va verkligen en pinsam tävling! Bara en enda ryttare hade 0 fel i grundomgången så hon fick hoppa om mot den som hade 1 fel och lägst tid. En svensk va en halv sekund ifrån omhoppning, men hon hamnade i alla fall på 3:dje plats :)


Nu måste katterna få mat och så ska jag försöka lista ut om mamma hade tänkt att jag ska få någon middag idag eller om jag har oturen att måsta tänka ut någonting själv, omotiverad! Först blir det i alla fall en rök i snöstormen.


Tomten jag vill ha en riktig jul, som sån som man har när man är liten.

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards