Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Denise Julietta - 3 december 2008 18:26

Den här låten har varit min öronmask nu i flera dagar, jag älskar den. Det är tyvär dålig kvalité på ljudet i videon, men inbäddning va inaktiverad på dom med bättre kvalité. Sök på youtube eller köp, helt klart värt det :)

Av Denise Julietta - 3 december 2008 18:06

Hejsan! Jag tar mig tid idag i alla fall och skriver, fast jag borde göra annat! Mitt rum ser fortfarande ut som ett bombnerslag och det luktar verkligen skunk här! Jag måste sluta lämna tallrikar och glas fulla med allt förbannat på mitt rum.


Min dag har bestått av att pappa kom och hämtade mig när jag hade ätit frukost och skjussade mig till stallet. Idag kännde jag äntligen att jag hann med att byta spån i Prinsens box, men fan va jobbigt det va! Först och främst hittade jag inte spånkärran så jag fick ta en liten skottkärra och för det andra fick jag lov att plumsa i djupsnön med skottkärran för spånboden ligger en våning upp i stallet och man måste gå runt på utsidan. Till slut vart det i alla fall fint och fräsht i hans box, nästan så att man fick lust att mysa ner sig själv där. Men så blev det ju naturligtvis inte, gick och hämtade in Prinsen istället, som va blöt som disktrasa! Vi tog en riktig genomkörare med sidförflyttningar och riktigt runda volter! Prinsen va jätteduktig och gick till och med i form i några steg i sidförflyttningarna, han brukar alltid springa ifrån hjälperna annars. Galoppen däremot vart KATASTROF! Han tyckte nog att han hade jobbat så hårt i skritten och ville inte alls springa i form, vart race och maktkamp mellan oss istället. Jag hoppade av och jobbade han lite akademiskt från marken istället, och det funkade idag! :D Han brukar inte fatta att han ska gå rakt frammåt, men det gjorde han idag. Skulle vara kul att ha lektion med Anníka nu och visa hur långt vi har kommit i träningen. Efter att ha borstat av blötdjuret och släppt av honom kom pappa och hämtade mig och skjussade hem mig. Sedan dess har jag hunnit städa min toa, och det va på tiden, och så har vi käkat och så. Nu ska jag väl fortsätta med mitt rum om jag hittar någon motivation och så ska jag slänga in en maskin tvätt. Take care!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards