Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Denise Julietta - 4 december 2008 22:17

Hejsan! Det blir inget längre inlägg idag. Jag är trött, less, ledsen och frustrerad. Vart en lång dag idag, snackade om HR på stöde skola imorse och sedan restaurangen mellan 15.00 och 21.00 Va inte så jättekul i köket heller, men kicki va världens glädjespridare idag så såfort hon va i närheten kunde jag inte låta bli att skratta eller le. Gogumman, du gör varje andetag lättare att andas. Dock finns det andra som gör mig på mindre bra humör, men eftersom jag har bestämt mig att inte vara arg så känner jag mig nästan lika ledsen som jag brukar vara arg i vanliga fall. Kanske ska gå och sova så jag är pigg och glad imorgon :)


Tyvär blir det ju ingen klassfest imorrn, synd för patrik hade fixat värsta fina lokalen som det lät och så dissade mer än halva klassen, jag som hade sett fram emot det. Är det inte typiskt min klass så säg? Men nu blir det i alla fall sängen! Natti


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards