Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Denise Julietta - 10 december 2008 20:29

Hej hej! Nu är jag så trött att ögonen håller på att säga upp sig. jag har nämligen varit duktig idag och fått saker gjorda. I och för sig så vaknade jag ganska sent idag, typ halv 11 tror jag hon va och så länge brukar inte jag sova. Kvart i 1 tog jag bussen till stallet, frös så mycket så jag tappade känseln i ena foten på väg dit, men det gick över ganska snabbe när jag fick på mig tjocksockar och vänterstövlarna :) Anki va nere och mockade när jag kom dit så jag surrade på med henne ett tag innan jag mockade färdigt och tog in prinsen. Vi tog en tur längs vägen åt kovlandshållet idag, det va länge sedan sist. Vägen va hur fin som helst med snötyngda träd i vägkanten och deras grenar som hängde ut i vägen, det kändes typ som att man red i en tunnel av snö. Mamma kom och hämtade mig ganska precis efter det att jag hade gjort klart allting, och sedan åkte vi en sväng till töva för jag skulle hämta lite saker, men naturligvis glömde jag det viktigaste, mobilladdaren! Är det inte typiskt mig? Nåja, när jag kom hem så bakade jag saffransskorpor till mamma, så nu är hon glad.


Igår så åkte jag in till skolan runt 10 och lyckades komma försent, sällan? Och dessutom hade jag glömt alla papper och böcker till svenskan hemma så det blev inte mycket jobbat på den lektionen, det vart mest en massa surr. Efter det fick vi för oss att gå ner på stan och käka och eftersom jag valde efter en massa vel så blev det bankock(?) city som vi tog med oss på altinska och åt. Gotta! Efter det gick vi på åvik men vi vågade inte gå upp i klassrummet eftersom vi va en halvtimme sena. Vi gick ner i datasalen istället men där fick nog jag och kicki frispel tror jag, fan vad vi skrattade. Sällan jag kan röra till allting och hon berättar för alla att det är jag som yrar, haha! När vi slutade så drog jag och kickilickan ner på stan och kikade lite innan jag åkte hem. Jag fick något ryck efter att mamma åkt på jobbet och började städa mitt rum och när det va klart hade jag fortfarande en massa energi så jag började baka kakor, och goda vart dom!


Men nu såg jag att klockan va alledes för mycket! ska hinna duscha innan filmen börjar! Ha det bra! Tjing


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards