Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 28 december 2008

Av Denise Julietta - 28 december 2008 16:07

Hejsan!! Igår när jag hade bloggat så satt jag hemma ett tag och tog det lugnt. Fick ett sms av emma så jag gick dit, hade tur sa hon att hon va hemma för hon hade tänkt åka. Jag hade ju dött om ingen va hemma där när jag kom dit, men man ska väl ha lite tur ibland också. Jag och emma la oss i soffan och snackade lite och pojkarna åkte en sväng. Efter ett tag kom dom tillbaka så vi åkte med dom, vart en sväng tíll ljusta, johannedal, alnö och stan innan vi åkte hem igen. Väl hemma igen så satt jag och snackade med mattias och jimmy till klockan 4 på morgonen.


Idag så har jag bara tagit det lugnt, vaknade klockan 1 och har inte gjort ett skit. Satt och snackade med kerstin i över 1 timme tror jag. Vet inte vad jag ska göra av min dag, har ju inga filmer eller någonting. Hoppas det är något bra på tv eller att någon vill umgås med mig. Söndagar är tråkiga dagar! Har inge mer att skriva heller, take care!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards