Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Denise Julietta - 2 december 2008 16:11

Jag lovade ju att ta upp min musikblogg igen. Så här kommer en bra låt! Inte så ny, men jag har inte hunnit komma ikapp med all ny musik än.


Crossfire- Lady

Av Denise Julietta - 2 december 2008 16:00

Hejsan! Fan vad den här dagen har gått fort, endå så har jag inte alls hunnit göra hälften av det jag igentligen borde. Det blev så sent igår så jag struntade i skolan idag, ville inte gå dit av flera anledningar men jag skyller på att jag inte orkade. Någon som börjar bli skoltrött? Jag har i alla fall hunnit tvätta mer än hälften av all min tvätt som låg i drivor på mitt rum idag, känns skönt för då behöver jag inte ta med mig skitiga kläder till mamma och vänta på att hon ska ha tvättid. Vid 2 åkte jag med kerstin till tommy och emma, där satt vi och surrade ett tag innan vi åkte ut på birsta. Jag och emma blev avsläppta på BC medans tommy och magnus gick på biltema, hittade ingenting mer än hårsnoddar, vad fan ska man köpa till folk i julklapp? Jag kom hem för typ 20 minuter sedan, nu sitter jag och väntar på att pappa och kerstin ska komma hem så jag kan få lite mat i magen, jag känner hur det suger i maggropen nu. Sedan blir det till att åka till hästen medans pappa och kerstin åker till timrå. Imorgon är jag ledig, fan va skönt! Hoppas det är fint väder så jag kan rida ut på prinsen på dagen. Sedan på torsdag så ska jag vara i stan 10 i 8 på morgonen och åkta till stöde och snacka om HR, och så ska jag vara i köket på kvällen. Kommer fan vara helt slut! Och sedan kan man väl hoppas på klassfest på fredag, skulle vara dökul! Mer om det kommer väl, men jag vet inte när jag kommer ha tid att skriva. Ni får ha det så bra alla snyggingar därute!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards