Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

Buspojken <3

Av Denise Julietta - 15 maj 2009 13:24

Hejsan! Har inte haft tid att blogga någonting sen senast. Efter att jag hade skrivit sist la jag mig i soffan och somnade så skönt. Vid halv 3 ringer telefonen och en något hyper tobbe som säger några meningar och sen slänger på luren i örat på mig. Efter typ 10 minuter när jag nästan somnat igen så ringer han igen, en signal, men ljudet jag hör utanför mitt fönster gick inte att inte känna igen, swingens bil. Happ, vart bara till att släppa in honom då. Jag vägrade resa på mig så han bar in mig i sängen och sen vart det inte mycket sova den natten innan man skulle upp på praktiken.


Träffade Doris på navet som jag stog och surrade med innan jag skulle hoppa på bussen. Hade inte jättemycket att göra på jobbet igår eftersom det inte va någon middag och kakan redan va bakad. Städade och desinfekterade typ hela köket, sällan jag får göra det, och sedan gick vi hem strax efter lunch. Tobbe låg fortfarande och sov när jag kom hem så det blev till att väcka honom och göra lite middag. Vi började rensa ur hans lägenhet efetr vi hade ätit och sedan körde vi super mario tills jag somnade.


Börjar praktiken vid 3-halv 4 idag så nu ska jag hitta nåt att fördriva tiden med fram tills dess. Love! Denise

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards