Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Denise Julietta - 22 maj 2009 13:59

Hejsan! Det är full rulle i livet just nu! Nu har jag varit klart på praktiken, för sista gången någonsin förmodligen har jag jobbat för utbildning och nu är det bara att gå vidare att jobba för pengar.


Sista dagen på praktiken va hemsk, hur mycket jag än försökte så blev jag aldrig pigg! Vid lunchen så satt micka och peo och retade mig för att det alltid är sista dagen dom minns av praktikaterna. Och så räknade dom upp alla dagar jag hade varit borta(en dag för läkaren och tandläkaren på samma dag, en gång 2 timmar för att hämta hela klassens studentmössor 2 eftermiddagar för körskolan), och påminde mig om den dagen jag kom försent (jag kom 10 minuter försent en enda gång!). Detta på 7 veckor, hoppas att dom hällre tänker på alla kvällar osv jag jobbat när dom skriver betyget. På kvällen i onsdags va jag och mamma ut till birsta där jag köpte en väska och lösögonfransar så nu har jag allting till balen, frisyr och naglar är också bokade.


Igår jobbade jag på galtström, va ganska lugnt men endå hade vi över 160 tallrikar, så det ruschade ju på ett par gånger under dagen. Fick åka hem en timme tidigare för att jag skulle få skjuss av malin, vad hemsk jag kände mig när jag smet från städningen. Jag följde med en sväng förbi hos malins mamma och hennes vänner som hade fest innan jag fick skjuss hem. La mig i soffan nästan på en gång och somnade, trött va jag!


Idag så har jag varit med pappa en sväng till farmor och på affärn, mycket mer har jag inte gjort. Ikväll ska jag till alicia och se på film med henne och takela, ska bli mys :) I helgen blir det jobb.. See ya! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards