Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Denise Julietta - 30 maj 2009 11:51

Hejsan! Jävlar vad den här veckan har sprungit förbi! Har varit lite på skolan, typ för att få reda på betyg och så. Sedan så har jag fixat inför balen, träffat frisören, köpt småpyssel osv.


I onsdags va det mösspåtagning, korkade upp champagnen runt 11 och sedan fortsatte vi. Gick ner på stan runt 1 ochs släppte ballonger och skrek lite ;D Drog på biteline och fick i oss lite käk innan vi gick upp till sabbe igen. Tobbe kom ner till stan så han och jag gick och tog oss en öl, sedan kom malin, sandra och doris och vi gick till BK för att umgås med alexandra o co. Svinigt kul dag som avslutades tidigt, men det va skönt..


Igår fick jag för mig att jag inte ville sitta hemma, så jag och malin möttes upp i stan runt 9. Pratade med mamma när jag klev på bussen och hon konstaterade att jag är grym på att ljuga, haha! Åkte ner på stan gratis nämligen ;D Träffade upp malin, drog på daltons och tog en öl. Fortsatte med BK och billig cider, satt där ett bra tag och sedan gick vi en sväng till daltons igen och sjöng karaoke innan vi gick ner på Bk igen. Där va det mer drag och vi träffade på en massa skojjsigt folk. Jag hade tänkt åka hem senast 12 någongång, jag tog mig inte hem förräns med kvart över 3 bussen :D


Mådde apa när jag vaknade, nu mår jag som en kung! Ska borsta tänderna nu och sedan bege mig till min frisör. Ikväll är det bal :D See yaa! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards