Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Denise Julietta - 24 maj 2009 22:41

Hejsan!


Nyss kommit hem från jobbet, har sovit där i helgen så det är skönt att vara hemma. Men samtidigt så blir man påminnd om hur skit allting är i den här stan, kände förut idag "hur ska jag orka" men känner nu att jag kommer inte orka åka hem till tankarna om jag inte behöver i sommar. Varför, varför gick jag på den nitlotten den natten? Varför kunde jag inte ha stått fast vid det jag sa och varit över det värsta nu. Inget, INGET ska få förstöra min student osv, men nu är jag orolig över att det kommer bli så endå. Jävla skit! Tänk om jag också kunde verka så känslokall emellanåt, jag vill ge min omtänksamhet till någon som bryr sig, inte någon som skiter i allt. Det är inte roligt att inse att man lärt sig tycka om en påhittad person.


Helgen har varit stressig, precis som det ska. I lördags så va det minst sagt växlande väder, vilket gjorde att det va lite gäster och jag fick hoppa in i serveringen så dom andra kunde gå hem vid 5 typ. Vi fick en jätterush bara för det och jag stog där som ett fån, men det löste vi till slut. Idag har det varit kanonväder så det har varit en rolig dag med mycket gäster. Det va skönt att sova över där, kunde sova mycket längre (fast istället sov jag nästan ingenting, jävla funderingar och mardrömar) och så tog vi oss ett par öl och satt och surrade på kvällen. Nu ska jag ta en dusch och sedan sova, skola imorrn för första gången på 2 månader. Sista veckan ever! massa roligt som händer, och jag får lite extra pengar, kung! Natti då Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards