Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Denise Julietta - 12 maj 2009 23:09

Hejsan! Tillbaka igen framför datorn och känner lugnet efter allt flängande. Uppskattar verkligen att vara ensam just nu, men det är jobbigt med alla tankar man inte kan slå ifrån sig. Skulle behöva sova, men det känns tugnt att dra sig mot sängen när man inte får den där underbara godnatt pussen. Men men..


Idag har varit en bra dag, har äntligen fått börja laga lunch :) Idag va det kycklingfilé, rusty potatis och rosépeppar sås. Fick slita som ett djur när micka räknade ner tiden tills det skulle vara klart och jag inte hade någon mice en place. Fick ett nummer av Peo som jag skulle ringa och söka jobb, så jag ringde.. Provjobb snart :D Åkte med mamma ut till njurunda när jag slutade, först till frisören som har strulat till allting med balen, fan ta henne om hon inte ordnar upp det! Men hon lovade och man ska hålla det man lovar. Efter det åkte vi till berga och galtström, fick jobb på båda ställena, KUNG! Har gjort skol-arbete med syrran hela kvällen, bra av mig att komma på att börja idag när det ska vara inne på fredag respektive nästa onsdag.


I övrigt flyter dagarna på, mycket som ska ordnas inför stundet och bal. Har varit och provat klänningen som tar form mer och mer för var dag, dock är det en massa problem med den men mormor fixar och donar. Handskar och skor är ordnade, väskan är på G och imorrn ska jag ringa och boka naglarna. Köpte en studentklänning igår också, jättefin är den. Skulle knäppa studentfoto igår, men det blev inget, typiskt när man fått ledigt!


Imorrn blir det en kväll på villan, börjar klockan 2. Det känns i kroppen att man inte är van, sjukt ont i ryggen just nu efter all disk man fick springa med idag. Måste köpa nya skor, men vart finns pengarna man behöver? Nä, nu känner jag ögonlocken bli tunga, dags för kvällsciggen! God natt, Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards