Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Denise Julietta - 31 maj 2009 18:09

Hej hej :D Vilket underbart väder det har varit idag! Dock har jag sovit bort nästan hela dagen, syrran och per kom hit när jag nästan nyss hade vaknat. Vi köpte glass och åkte ner till fläsian och mötte mamma, mys. Jag gjorde sallad till middag som jag och mamma tog med oss ut i gräset och åt, kanoners! Jag gav nyss upp att sitta ute när solen försvann från min framsida och jag nästan somnade i körkortsboken.


Igår då, baldagen :D Åkte ut till frissan så jag va där vid strax före 1. Hon hade hittat en kanonfrisyr som jag vart kär i på en gång! Asmycket tuperat och lockar. Tog typ en timme att fixa det, sen gick jag och mamma och åt innan det va dags att dra på sig klänningen. Frisören fixade det sista och sen fick jag låna en spegel av dom och satte mig i solen och sminkade mig. När jag va klar gick jag och mamma en sväng inne på BC för att det va svalt och skönt där tills robin kom. Vi åkte till grevebäcksparken och knäppte kort, doris, malin och ullis kom också dit. Det blev även lite champagne såklart :D Vi åkte upp till södra vid 5, det va skönt att slippa bilkön som kom senare, men jävlar va drygt det va att gå omkring där och vänta på att sittningen skulle börja. Varmt som det va. Maten va verkligen sådär, alla vid vårat bord skrek efter saltet :P HR-horor är vi allihopa. Förrätten och efterrrätten tyckte jag däremot va riktigt goda. Martin soneby uppträdde och drog bara en massa stockholmsskämt, sådär enligt min mening. När vi hade dansat lite styrdans begav oss jag och några till ner till BK, körde jag har aldrig och hinkade i oss alkohol. Träffade lite folk och drog skämt med vakten. Fick skjuss hem klockan 3 av malins kille, surrade lite i telefon och somnade sen jävligt gott :D Denise


Jag har bestämt mig hur jag vill leva mitt liv nu, fan va skönt det känns!

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards