Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Denise Julietta - 16 maj 2009 17:46

Hejsan! Dagen började med att Dave ringde mig. En som skulle jobba åt honom va tydligen för dålig och ville att jag skulle komma och provjobba imorrn, självklart sa jag, så imorrn ska jag ut dit och jobba :) Klev upp och åt frukost med mamma, massa gott! Gjorde mig klar och sedan åkte vi först ut till mormor där jag provade klänningen som nu nästan är klar. Det saknas en ärm och så ska det sys lite till på den. Mamma och mormor fick hjälpa mig att komma i den, men när den väl satt på plats satt den perfekt! Jag fick av mig den själv i alla fall, och det är ju tur för annars kommer jag få sova i den efter balen, haha! När vi hade varit där så åkte vi ner en sväng till moster. Jag körde den lilla biten bara för att mamma skulle se hur jag körde eftersom hon aldrig hade åkt med mig. Jag, ovan hennes bil eftersom jag aldrig kört den förut, drog världens rallyback så mamma kastade sig på handbromsen och hyperventilerade! Haha, det va så jävla roligt. Men efter det gick det klockrent som vanligt :) Vi åkte en sväng förbi ica innan vi åkte hem, skulle handla mat men vi handlade bara en massa gotta tills ikväll för flera hundra och så åkte vi in till stan och köpte med oss thai-mat hem :) Mums! Ikväll åkte jag på att hjälpa till att flytta, jag fixar som vanligt alla problem, bil och släpvagn fick man ställa upp med idag. Nu fic k vi precis främmande så jag ska fixa lite fika åt dom. Byye! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards